Fag: KRLE / Religion og etikk, Matematikk, Naturfag, Norsk, Samfunnsfag/Samfunnskunnskap
Klassetrinn: 8-10 trinn
Tema: Fattigdom, bærekraftig utvikling og FNs bærekraftsmål, Klima og miljø
Tidsbruk: Varierende

Ressursbank «Berekraft» er eit tverrfagleg undervisningsopplegg for ungdomstrinnet med ei heilheitleg tilnærming til berekraftig utvikling. Opplegget inneheld animasjonsfilmar og læringsaktivitetar tilpassa kompetansemål i KRLE, matematikk, naturfag, norsk og samfunnsfag. 

Opplegget er utvikla av FN-Sambandet og UNICEF Norge i samarbeid med lærarar og elevar på ungdomstrinnet.

Mål med oppgåvene

  • vise samanhengen mellom lokale, nasjonale og globale utfordringar
  • vise samanhengen mellom sosiale forhold, økonomi og klima og miljø
  • gje elevane handlingskompetanse for ei berekraftig utvikling og gje dei trening i kritisk tenking, systemforståing, kreativitet, kommunikasjon, samarbeid og problemløysing

Oppgåver

Ei introduksjonsøkt til berekraftig utvikling og berekraftsmåla til FN.

Fag: Norsk, Samfunnsfag, KRLE, Klassetrinn: 8.-10. trinn, Tid: 15 min heimearbeid + 60 min i klassen, Aktivitet: Omvendt undervisning, sjå film, lese, diskutere, quiz.

Les meir

Start samtalen om berekraftig utvikling i klasserommet.

Les meir

Loop er eit enkelt, morosamt og aktiviserande kortspel for å trene på omgrep knytta til berekraft.

Les meir

Fire bilete, der eitt skil seg ut. Kva?

Les meir

Forbodne ord gjev elevane god trening i å øve på faglege omgrep.

Les meir

Ei gruppeøving der elevane skal bruke bilete til å reflektere rundt og diskutere døme på berekraftig utvikling i Brasil.

Les meir

Matematikkoppgåver om befolkningsvekst, klima, levesett og berekraftig utvikling.

Les meir

Ei prosjektoppgåve der elevane i grupper på 2-3 elevar fordjupar seg i ett eller fleire av FNs berekraftsmål, for så å presentere det til andre elevar gjennom stasjonsundervisning.

Les meir

Ei øving der ungdomsskuleelevar skal undervise barneskuleelevar om berekraftig utvikling. 

Les meir

Kor synleg er temaa til FNs berekraftsmål i nyheitene?

Les meir
Fag: KRLE / Religion og etikk, Matematikk, Naturfag, Norsk, Samfunnsfag/Samfunnskunnskap
Klassetrinn: 8-10 trinn
Tema: Fattigdom, bærekraftig utvikling og FNs bærekraftsmål, Klima og miljø
Tidsbruk: Varierende

Ressursbank «Berekraft» er eit tverrfagleg undervisningsopplegg for ungdomstrinnet med ei heilheitleg tilnærming til berekraftig utvikling. Opplegget inneheld animasjonsfilmar og læringsaktivitetar tilpassa kompetansemål i KRLE, matematikk, naturfag, norsk og samfunnsfag. 

Opplegget er utvikla av FN-Sambandet og UNICEF Norge i samarbeid med lærarar og elevar på ungdomstrinnet.

Mål med oppgåvene

  • vise samanhengen mellom lokale, nasjonale og globale utfordringar
  • vise samanhengen mellom sosiale forhold, økonomi og klima og miljø
  • gje elevane handlingskompetanse for ei berekraftig utvikling og gje dei trening i kritisk tenking, systemforståing, kreativitet, kommunikasjon, samarbeid og problemløysing

Oppgåver

Ei introduksjonsøkt til berekraftig utvikling og berekraftsmåla til FN.

Fag: Norsk, Samfunnsfag, KRLE, Klassetrinn: 8.-10. trinn, Tid: 15 min heimearbeid + 60 min i klassen, Aktivitet: Omvendt undervisning, sjå film, lese, diskutere, quiz.

Les meir

Start samtalen om berekraftig utvikling i klasserommet.

Les meir

Loop er eit enkelt, morosamt og aktiviserande kortspel for å trene på omgrep knytta til berekraft.

Les meir

Fire bilete, der eitt skil seg ut. Kva?

Les meir

Forbodne ord gjev elevane god trening i å øve på faglege omgrep.

Les meir

Ei gruppeøving der elevane skal bruke bilete til å reflektere rundt og diskutere døme på berekraftig utvikling i Brasil.

Les meir

Matematikkoppgåver om befolkningsvekst, klima, levesett og berekraftig utvikling.

Les meir

Ei prosjektoppgåve der elevane i grupper på 2-3 elevar fordjupar seg i ett eller fleire av FNs berekraftsmål, for så å presentere det til andre elevar gjennom stasjonsundervisning.

Les meir

Ei øving der ungdomsskuleelevar skal undervise barneskuleelevar om berekraftig utvikling. 

Les meir

Kor synleg er temaa til FNs berekraftsmål i nyheitene?

Les meir